Firmirane tašne – za i protiv

Firmirana torbica ili višemesečno gladovanje – pitanje je sad?

Kao što većina žena nikada neće razumeti strast muškaraca prema fudbalu, tako ni većina muškaraca ne shvata zašto žene toliko „pate“ od detalja u svim sferama svog bivstvovanja, počevši od odeće i obuće, pa sve do tašni, nakita i šminke.

Žene vole da lepo izgledaju u svim mogućim prilikama. To je opštepoznata činjenica. Posle odeće i obuće (i, možda, mobilnog telefona), sledeća bitna stvar, bez koje prosto ne bi mogle da izađu ljudima na oči, jeste tašna.

Gde drugo smesiti sve te sitnice koje će, možda, da zatrebaju u toku dana? Novčanik, ključevi, mobilni telefon, punjač za mobilni telefon, šminka – to je obavezno. A tu su i žvake, nočare za sunce ili kišobran (u zavisnosti od vremenskih prilika), balzam za usne, krema za ruke, vlažne maramice, obične maramice, ogledalce, flašica sa vodom… Da li je potrebno dalje da nabrajam? 😊

E, sad, kako izabrati koju tašnu da prošetate kog dana? To, već, treba prepustiti ličnom ukusu, raspoloženju, potrebama i afinitetima…
Ali, koja je to tašna kojoj nijedna žena ne može da odoli, pred kojom njena odlučnost po pitanju usklađenosti sa outfitom, aktuelnim trendom, izgledom, vrstom ovog aksesoara, pada u vodu. Naravno – Njeno Veličanstvo, Brendirana Tašna.

Svaka žena (dobro, možda ne baš svaka, ali sigurno bar 90% pripadnica lepšeg pola) želi da ima unikatnu tašnu nekog poznatog dizajnera. Lako ih je prepoznati (brendiranu tašnu, ne „svaku ženu“) – samo otvoriš neki od modnih magazina i odmah ti pogled privuče gomila ultra vitkih i prelepo „fotošopiranih“ manekenki koje, neretko, poziraju sa svojim preskupim miljenicama okačenim preko ramena, oko struka ili nehajno ušuškanim u ruci svojih blaziranih vlasnica.

Ceo taj „paket“ (manekenka i njena firmirana tašna) izgleda toliko moćno da i mi, obične žene, na trenutak gotovo da počnemo da verujemo da će nas posedovanje takvog jednog aksesoara dovesti u centar pažnje, pružiti nam snagu da pomerimo brda i doline (ne prave, naravno, već one lične, trenutne), dati nam moć, kao „Super ženi“, da rešimo sve svoje trenutne probleme, ni ne trepnuvši.

I, eto, dođosmo i do razloga zašto obične žene, poput nas, ne „šetaju“ neku od tih lepojki. Šta drugo da bude kamen spoticanja, nego činjenica da jednu takvu potencijalnu „miljenicu“ ni godišnja plata ne bi „pokrpila“. Uzalud nam oči zacakle na reči: “Tiffany”, „Chanel“, „Gucci“, „Prada“, „Fendi“, „Dior“, kad se nema odakle… ☹

Ipak, hajde da razmislimo. Šta, ustvari, te preskupe tašne čini posebnim, osim prepoznatljivih logotipa?

  • Izrađene su od kvalitetnih materijala;
  • Ima ih u različitim stilovima, oblicima i veličinama;
  • Možeš da biraš između elegantnih, sofisticiranih, sportskih, casual i kakvih-sve-ne varijanti;
  • Neki modeli su ukrašeni specifičnim detaljima, koji dodaju celokpnom „outfit“-u ponosne vlasnice i stavljaju je u centar pažnje;
  • I, ono što je, možda, najvažnije, ove tašne su jedinstvene. Šta to znači „jedinstvene“? Jednostavno, retko ćeš da naletiš na drugu osobu koja nosi istu takvu tašnu.

Možeš da izabereš boju, detalje, oblik tašne za koju smatraš da „ide“ baš uz tvoju ličnost.

Da li smo baš sigurne da ne postoji rešenje za nas, koje bismo da izrazimo svoju individualnost i posebnost?

Naravno, plan B uvek postoji. I plan C i plan D, ako treba. Mi, žene, smo uvek spremne na sve.

Elem, pošto već ne možemo da priglimo neku firmiranu lepojku i čvrsto odlučimo da je ne ispuštamo iz ruku do kraja života, idemo na “the next best thing” – (o)srednji nivo kvaliteta, poput, recimo, David Jones bags. Veliki izbor modela, nebrojeno mnogo boja, veličina. Za svačiji ukus. Ama baš svačiji… Ali, tu već izlazimo iz okvira odluke “želim da budem prepoznatljiva, svoja, da svakom svom outfit-u dam lični pečat”. Jer zna se šta je serijska proizvodnja – nije nemoguće da na ulici, u prevozu, na poslu, u kafiću… dakle, bilo gde…naletite na potpuno istu tašnu kao što je vaša. Da li će vam to zasmetati, izmamiti bled osmeh na lice ili vam baš neće biti svejedno?

Još jedna od mogućnosti su su ručno rađene, heklane ili pletene tašne. Od različitih materijala. Razno-raznih oblika i veličina. Različitih boja. Jednobojne ili šarene. Sve u skladu sa pojedinačnim željama, afinitetima, interesovanjima. Lagano su se uvukle u sezonu leto 2017.-2018., da bi ove 2019. sigurnim korakom ušle na glavna vrata.

Za one među vama koje ne žele da gube vreme u istraživanju po Internetu, dobra vest je da su veliki trgovinski lanci uveliko uvrstili ovakve torbe u deo svoje ponude: BershkaStradivariusH&MMango… Jesu serijske, ali, morate priznati, ipak sa dozom originalnosti.

Scroll to Top